Το 2020, η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας άλλαξε αιφνιδιαστικά τον νόμο που προβλέπει τις εκλογικές διαδικασίες για την ανάδειξη των αιρετών εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια των εκπαιδευτικών και επέβαλε χωρίς καμία διαβούλευση, ηλεκτρονικές εκλογές.
Όλες οι παρατάξεις της ΟΛΜΕ αντέδρασαν, καταθέτοντας εγγράφως στο ΥΠΑΙΘ την απόσυρση των ψηφοδελτίων τους. Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, με μία πρωτοφανή αντιδημοκρατική και αυταρχική εμμονή, δεν έκανε δεκτές τις αποσύρσεις των υποψηφιοτήτων, υποχρεώνοντας χιλιάδες εκπαιδευτικούς να είναι υποψήφιοι/ες χωρίς τη θέλησή τους!
Ο κλάδος, με θάρρος και δημοκρατική συνείδηση, στήριξε τις αποφάσεις της ΟΛΜΕ και απείχε από τις ηλεκτρονικές εκλογές-παρωδία της Κεραμέως σε ποσοστό 93%, ενώ όσοι/ες δημοκρατικοί/ές συνάδελφοι «εξελέγησαν», παραιτήθηκαν άμεσα από τα ΥΣ. Στη Μαγνησία λειτούργησαν παράλληλα, αντιφατικά «μηνύματα» της ΔΑΚΕ και το ποσοστό αποχής ήταν πολύ μικρότερο, ενώ ένα μέλος του ΔΣ της ΕΛΜΕ παραιτήθηκε από το ΑΠΥΣΔΕ, όταν απειλήθηκε δημόσια με μομφή από την κίνηση μας.
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη – Κεραμέως, αντί να αποδεχτεί την ομόφωνη στάση του εκπαιδευτικού κλάδου και να ακυρώσει τις εκλογές-παρωδία, διόρισε «ημετέρους» στα Υ.Σ. Η κατάληψη των θέσεων αυτών από «προθύμους» είχε ως αποτέλεσμα την πιο αντιδημοκρατική, αδιαφανή και αναξιοκρατική λειτουργία των Υ.Σ. των τελευταίων δεκαετιών. Ρουσφέτια, πελατειακές σχέσεις και καταπάτηση της εκπαιδευτικής νομοθεσίας καταγράφηκαν σε ολόκληρη τη χώρα, καταργώντας της ουσιαστική λειτουργία των Υ.Σ. και γυρίζοντας την εκπαίδευση δεκαετίες πίσω, σε άλλες, σκοτεινές εποχές.
Ειδικότερα στη Μαγνησία, από το συνδυασμό της αντι-εκπαιδευτικής πολιτικής και του ολοκληρωτικά διορισμένου ΠΥΣΔΕ, βιώνουμε:
- την απώλεια 90 οργανικών από σχολεία του Βόλου, μετά από την ίδρυση των Πρότυπων – Πειραματικών σχολείων στην πόλη.
- την ουσιαστική κατάργηση των αιτήσεων και των ανακοινώσεων τοποθετήσεων – συμπληρώσεων με μόρια, από το δοτό ΠΥΣΔΕ Μαγνησίας, η οποία εξυπηρετεί την αναβίωση και ενίσχυση του πελατειακού συστήματος. Είναι, εξάλλου, σαφές πως οι «πονηριές» στις υπηρεσιακές μεταβολές σχετίζονται κυρίως με το πότε εμφανίζεται το «καλό» κενό, πράγμα που μόνο με εσωτερική πληροφόρηση μπορεί να ελεγχθεί.
- Το αλαλούμ με τις τοποθετήσεις αναπληρωτών, με παράλογες αλλαγές και εξοντωτικές συμπληρώσεις σε πολλά σχολεία, με αμφιλεγόμενη την τήρηση του πίνακα.
- Το ότι ακόμα και σήμερα υπάρχουν κενά σχεδόν σε όλες τις ειδικότητες, ακόμα και σε κεντρικά σχολεία του Βόλου, που περιμένουν… επόμενη φάση αναπληρωτών.
Ως εκ τούτων
- ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΑΙΘ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΠΟΥ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΤΟ ΑΔΙΑΒΛΗΤΟ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ
- ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΚΕΡΑΜΕΩΣ
- ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΠΙΣΩ!
Καλούμε όλες και όλους τους/τις συναδέλφους να ΑΠΟΠΕΜΨΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ όσους και όσες συνέβαλαν, άμεσα ή έμμεσα, στην κομματική άλωση των ΠΥΣΔΕ, των ΑΠΥΣΔΕ και του ΚΥΣΔΕ.
Ταυτόχρονα καλούμε όλους τους συναδέλφους να συμμετέχουν μαζικά στη ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ της 9ης του Νοέμβρη με κυρίαρχο αίτημα: «Αυξήσεις ΤΩΡΑ στους μισθούς μας για να ζούμε με αξιοπρέπεια»
Για ΠΥΣΔΕ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ (ΣΥΝΕΚ)
Καρανάσιος Πέτρος του Φωτίου
Καραντενίζη Ελένη του Ιωάννη
Κατσούρας Σταύρος του Αποστόλου
Κολίτσα Μαρία του Αθανασίου
Μαλλιοκάπη Αικατερίνη του Παρίση
Μπατζούκη Κλεοπάτρα του Κωνσταντίνου
Παρδαλίδης Θεολόγος του Ιωάννη
Σαμαράς Νικόλαος του Χριστοφόρου
Σαράφη Ασημένια του Αλεξάνδρου
Τσιρέπας Παντελής του Χρήστου
Τσοκανάκης Ιωάννης του Αχιλλέως
Φασουλίδης Πανταζής του Αιμιλίου
Για ΑΠΥΣΔΕ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ (ΣΥΝ.Ε.Κ) & ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ν. ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ, ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ν. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ, ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ν. ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΛΑΡΙΣΑΣ)
Καραντενίζη Ελένη του Ιωάννη
Κατσούρας Σταύρος του Αποστόλου
Παρδαλίδης Θεολόγος του Ιωάννη
Σαμαράς Νικόλαος του Χριστοφόρου
Σαράφη Ασημένια του Αλεξάνδρου
Τσοκανάκης Ιωάννης του Αχιλλέως
Για ΚΥΣΔΕ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ (ΣΥΝΕΚ)
Κατσούρας Σταύρος του Αποστόλου
Σαράφη Ασημένια του Αλεξάνδρου
Με την ψήφο μας μπορούμε να ενισχύσουμε τη διαφάνεια στις διαδικασίες, να υπερασπιστούμε δικαιώματα και την αξιοπρέπεια μας, να περιορίσουμε δραστικά το κομματικό κράτος και το ρουσφέτι στην εκπαίδευση. Μπορούμε να δώσουμε μήνυμα αντίστασης και ανατροπής της εκπαιδευτικής πολιτικής φτώχειας, εξουθένωσης, ιεραρχικού ελέγχου, αυταρχισμού των Κεραμέως - Μητσοτάκη…